جغتای- فرمانده نیروی انتظامی جغتای ازکشف وتوقیف محموله ۳۰ تنی قاچاق کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد.

 توقیف محموله ۳۰ تنی قاچاق کود شیمیایی در جغتای

مجتبی موهبتی در گفت وگوبا خبرنگار قدس آنلاین در جغتای، با اشاره به کشف وتوقیف محموله ۳۰ تنی قاچاق کود شیمیایی در جغتای تصریح کرد: عوامل انتظامی پاسگاه شفبع آباد از توابع جغتای به دو خودروی عبوری در محور جوین-جاجرم مشکوک می‌شوند و اقدام به توقیف و بررسی مدارک باری و شناساسایی راننده‌ها می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده توسط ماموران این فرماندهی از بار و مدارک این دو خودرو، ۶۰۰ کیسه کود شیمیایی ۵۰ کیلوگرمی فاقد هرگونه بارنامه یا مجوز حمل از این دو خودرو کشف و ضبط شد.

موهبتی تشریح کرد: این محموله ۳۰ تنی دارای ارزشی بیش از ۴۲۰ میلیون ریال بوده که از جوین بارگیری شده و به مقصد سمنان در حرکت بوده است

فرمانده انتظامی جغتای گفت: رانندگان متخلف پس از تشکیل پرونده و بازجویی‌های اولیه برای پیگیری لازم به مقامات قضایی جغتای تجویل داده شدند.

وی با بیان اینکه کشاورزان شهرستان‌های جوین و جغتای به کود شیمیایی برای مصارف کشاورزی نیاز دارند اظهار داشت: این فرماندهی نسبت به تردد کامیون‌های حامل بار انواع کودهای شیمایی در محورهای مواصلاتی جغتای با استان‌های هم ‌مرز حساس بوده و محموله‌های بدون مجوز حمل، توقیف می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.