​ایلام- رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان تاکنون ۱۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

۱۳۷ میلیارد تومان در طرح سلامت در ایلام هزینه شده است

دکتر علی دل پیشه روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، بهترین خدمت در حوزه بهداشت و درمان و از بهترین و شایسته ترین خدمات دولت به مردم و شهروندان است، اظهارداشت: با اجرای این طرح پرداخت هزینه های درمانی از جیب مردم کاهش چشمگیری داشته که از ابتدای انقلاب تاکنون بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت تاکنون ۱۳۷ میلیارد تومان در استان هزینه شده است، افزود: این هزینه در بخش های مختلف همچون ارتقاء کیفی هتلینگ مراکز درمانی، ارتقاء ویزیت، ترویج زایمان طبیعی، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان بصورت مقیم در مراکز درمانی، کاهش پرداختی بیماران و حمایت از بیماران صعب العلاج هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی استان در راستای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا ۱۵۴ پزشک متخصص، ۱۹ پزشک فوق تخصص، ۱۷ متخصص دندانپزشک و ۳۶ پزشک عمومی در مناطق مختلف استان جذب شده و به بیماران خدمات ارائه می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.