ساری- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از برپایی خیمه سلامت در قالب طرح ویزیت رایگان در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) مرکز مازندران خبر داد و گفت: طرح ویزیت رایگان با مشارکت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور ۱۷ پزشک متخصص و عمومی در آستانه مبارکه امامزاده عباس(ع) ساری در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان برپا شده است.

طرح ویزیت رایگان با حضور ۱۷ پزشک در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مرکز مازندران، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی همزمان با سراسر کشور و در ماه مبارک رمضان در ساری آغاز به‌کار کرد و تا روز عید سعید فطر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شاخص‌ترین برنامه‌های طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری، آستانه مبارکه تکیه پهنه‌کلا ساری، آستان مقدس امامزاده یحیی(ع)، بقعه متبرکه ملامجدین، آستانه مبارکه امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار و... برگزار می‌شود، خیمه معرفت با حضور روحانیون مبلغ اعزامی از قم و مبلغان بومی در جوار بقاع متبرکه شاخص مجری طرح ضیافت الهی ساری برپا شده همه روزه به‌خصوص در نمازهای یومیه و شب‌های ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت‌رسانی می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از برپایی خیمه سلامت در قالب طرح ویزیت رایگان در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) مرکز مازندران خبر داد و گفت: طرح ویزیت رایگان با مشارکت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خیمه معرفت آستانه مبارکه امامزاده عباس(ع) ساری در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان برپا شده است.

حیدری با اشاره به استقبال گسترده مردم و روزه‌داران از طرح ویزیت رایگان در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری، گفت: در این طرح ۱۷ پزشک متخصص و عمومی در حوزه‌های مختلف حضور دارند و به روزه‌داران خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.