مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت سپاهان برای فصل جدید لیگ گفت: سپاهان هنوز جای کار دارد تا شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود بگیرد.

محمود کریمی: به درخواست کرانچار به سپاهان برگشتم

به گزارش قدس آنلاین، محمود کریمی در حاشیه نخستین تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ هفدهم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درست است که تازه شروع کردیم فکر می‌کنم سپاهان هنوز جای کار دارد تا شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود بگیرد البته برای شروع خوب بود و امیدوارم سپاهان این فصل پایان خوبی هم داشته باشد.

وی افزود: برخی بازیکنان لیست کرانچار جذب شده و بعضی هم جذب نشده‌اند. مشکلی هم با بازیکنانی که قرادادشان به اتمام رسیده داریم که اگر قرارداد خود را تمدید نکنند کمی به مشکل برمی‌خوریم و تیم ناقص می‌شود.

کریمی در خصوص حضور مجدد در ترکیب کادر فنی سپاهان گفت: از نظر فنی از تیم دور بودم ولی من جزء خانواده سپاهان هستم. مدتی بازیکن سپاهان بودم و بعد مربی شدم و بعد هم هوادار و الان دوباره مربی شدم. با شناختی که از کرانچار داشتم دوباره به تیم برگشتم و امیدوارم برای سپاهان مثمرثمر باشم.

وی مشغله کاری را دلیل غیبتش در ۶ بازی پایانی فصل گذشته عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کمی مشغله داشتم و از کرانچار اجازه گرفتم که نباشم. البته کرانچار به من گفت اصراری ندارم در این ۶ بازی در سپاهان باشی ولی اگر ماندم دوست دارم برگردی که من هم اطاعت کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.