اردبیل- بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، تاکنون نزدیک به ۲۲۰۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی استان اردبیل سرمایه‌گذاری کرده است. در این زمینه، ۱۱ شهرستان، ۲۵ بخش، ۷۴ روستا و جمعیتی بالغ بر ۶۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش خدمات و اقدامات بنیاد برکت قرار گرفته‌اند.

سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت در استان اردبیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، بنیاد برکت تاکنون با مشارکت در ۵ طرح توانمندسازی اقتصادی استان با حجم کل سرمایه‌گذاری ۱۹۳۰ میلیارد ریال، زمینه‌ی اشتغال نزدیک به ۴۵۰۰ نفر را فراهم کرده است. بنیاد برکت هم‌چنین مشارکت در یک طرح اقتصادی جدید با ظرفیت سرمایه‌گذاری ۳۰۵ میلیارد ریال را نیز در دست اقدام دارد.
ساخت ۲۴ مدرسه، ۱۴ مسجد و اجرای ۱۰ پروژه‌ی زیربنایی دیگر، از اقدامات بنیاد برکت در استان اردبیل به شمار می‌رود که بخش اعظم این پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و بخش دیگر در دست اقدام است.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان اردبیل را با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در دست اجرا دارد.
در زمینه‌ی اقدامات حمایتی بنیاد برکت، بیش از ۳۷۰۰ نفر از روستاییان و ساکنان مناطق محروم استان اردبیل تحت پوشش بیمه‌ی برکت قرار گرفته‌اند که از این تعداد، ۶۶۴ نفر از ایتام استان علاوه بر پوشش بیمه‌ای، تحت حمایت‌های مالی بنیاد هم قرار دارند.
بنیاد برکت علاوه بر اقدامات ذکر شده، نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به ۷۱۴ نفر از مردم نیازمند استان پرداخت کرده و توانسته از این طریق از مشکلات آن‌ها گره‌گشایی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.