۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 540324

مشهد- اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت از منازل شهروندان مشهدی در حال ارتکاب جرم دستگیر شدند.

باند سارقان پروازی در مشهد سقوط کرد

کاهانی مقدم: این سارقان که ۲۸ تا ۳۵ سال دارند، همگی از یکی از شهرهای جنوبی کشور و به قصد سرقت به مشهد کوچ کرده بودند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح چگونگی انهدام این باند سرقت به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت شبانه از منازل خالی از سکنه واقع در محدوده بلوار امام خمینی(ره) مشهد، تحقیقات وسیع کارآگاهان پایگاه جنوب آگاهی این شهرستان برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها آغاز شد.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق محل‌های سرقت و با توجه به محدوده جغرافیایی و زمانی این دستبردهای شبانه، گشت‌های نامحسوس و هدفمند خود را آغاز کردند که در نتیجه این کنترل و مراقبت‌های مستمر سرانجام یکی از تیم‌های گشت نامحسوس راننده جوان یک خودروی پراید که با تخریب قفل در منزلی قصد ورود و سرقت از این منزل را داشت، در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداختند.
وی ادامه داد: این متهم ۳۵ ساله که «میرزاعلی» نام دارد و اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور و دارای چند فقره سابقه سرقت است پس از انتقال به پایگاه آگاهی جنوب و در بازجویی‌های علمی پلیس، به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر از همشهریانش به نام‌های رضا (۲۸ ساله) و مجتبی (۳۰ ساله) اعتراف کرد و گفت، تمامی این سرقت‌ها را در ساعات ابتدایی شب و هنگامی که ساکنان حضور نداشتند، انجام داده‌اند.
سرهنگ رزمخواه اضافه کرد: در ادامه این عملیات کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد ضمن دستگیری دو همدست متهم، در بازرسی از مخفیگاه آنان در خیابان جمهوری اسلامی این شهر، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل تلویزیون ال.سی.دی، لوازم آشپزخانه، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه کشف کردند.
به گفته وی، تحقیقات از اعضای این باند به منظور کشف سایر جرایم ارتکابی و سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها همچنان در حال انجام است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.