شهرکرد-استاندار چهار محال و بختیاری بیان کرد: تمامی مدیران ارشد استانی باید در امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با مدیریت ارشد استانی هماهنگی کhمل را داشته باشند نه اینکه ادعای همنوائی با وزراء را داشته باشند.

نمایندگان  مجلس حق دخالت در مسائل اجرائی و دولتی را ندارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، قاسم سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در شورای هماهنگی اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان با گلایه از ناهماهنگی تعدادی از مدیران و دستگاه های اجرائی تاکید کرد: همه مدیران استانی و دستگاه های اجرائی باید با مدیریت ارشد استان هماهنگ و یک صدا باشند تا امور اجرائی به نحو احسن پیش رود و تصمیم گیری های متعدد و مختلف لطمات جبران پذیری در پی خواهد داشت.

سلیمانی تصریح کرد: بنده هر هفته با وزیران و معاونان رئیس جمهور نشست های مشترک و متعدد دارم و دیگر نیازی نیست مدیران برای توجیه رفتار های غلط و نادرست بخواهند هماهنگی با وزیر مربوطه را عنوان نمایند که اگر این موضوع مشاهده شود با مدیر خاطی بشدت برخورد خواهد شد.

وی به رفتار غلط چند نماینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مسائل اجرائی استان  ربطی به نمایندگان مردم استان اصفهان ندارد شان نمایندگان مجلس نظارت و قانونگذاری است از همین جا به نمایندگان استان اصفهان و چهار محال و بختیاری  تذکر می دهم به هیچ نحو حق دخالت در مسائل اجرائی و دولتی راندارند .

رئیس شورای تامین استان با گلایه از رفتار چند نماینده مجلس شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: متاسفانه چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان با لابی گری و سیاسی بازی وزیری را مجبور کرده اند دستوری به غلط و ناصواب صادر نماید که اینگونه دستورات هیچ وجاهت قانونی و اجرائی ندارد.

قاسم سلیمانی در خاتمه به تمامی مدیران استان توصیه کرد: بنده به عنوان نماینده عالی دولت یازدهم در این استان مشغول کار هستم و تا آخرین ساعات حضورم اجازه نخواهم داد مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان در امور استان چهار محال و بختیاری دخالت کنند و لذا با زیاده خواهی آنان به شدت برخور کرده و از استقلال و منافع ملی و محلی استان با تمام وجود دفاع خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.