کرج- ترافیک نیمه سنگین محور های منتهی به شمال کشور و موج نخست مسافران تابستانی موجب شد تا پلیس راهور به منظور روان سازی ترافیک تردد در محور های ارتباطی هراز- تهران و همچنین محور کرج-چالوس را یکطرفه اعلام کند.

محور های هراز- تهران و کرج- چالوس یکطرفه شدند

به گزارش قدس آنلاین،رئیس پلیس راه البرز با بیان اینکه محور کرج -چالوس یکطرفه است بیان کرد:  تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بارترافیکی ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

سرهنگ رضا گودرزی ظهر جمعه اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد و روان سازی ترافیک تردد ازکرج ممنوع وتا ساعت ۳بامداد روزشنبه ۱۰ تیر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تردد وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ازساعت ۱۵ یک طرفه شده و تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت .

وی درخصوص وضعیت ترافیکی درجاده کرج -چالوس گفت : اکنون ترافیک ازشمال به جنوب سنگین است .

جاده هراز - تهران یک طرفه شد

گفتنی است در همین رابطه مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان تهران نیز اعلام کرد: تردد خودروها در جاده های شمالی استان به صورت نیمه سنگین در جریان است و محور هراز به تهران از ساعت ۱۴ امروز(جمعه) یک طرفه شد.

مجید نصرالله نژاد افزود: در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای کرج، فیروزکوه و هراز به سمت تهران نیمه سنگین است.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: تردد خودروها در سایر مسیرهای استان تهران به ویژه محورهای قم، ساوه و پاکدشت به سمت تهران و بلعکس تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.
وی پیش بینی کرد: از عصر امروز و به ویژه امشب تردد خودروها در مسیرهای استان تهران به وِیژه محورهای شمالی پرحجم تر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.