خرم آباد- رییس مجمع نمایندگان لرستان درمجلس شورای اسلامی در پاسخ به شایعات اخیر که بخشی از خاک لرستان ضمیمه خاک استان اصفهان شده است گفت: نقشه استان لرستان هیچ تغییری نکرده است.

نقشه استان لرستان  تغییر نکرده است

قدس آنلاین- گروه استان ها: سیدحمیدکاظمی افزود: یک سری افراد کم اطلاع و البته دلسوز بدون اطلاع با بهره گیری از احساسات خود و با انتقاد از مسئولین ونمایندگان مردم استان درمجلس عنوان کرده بودند بخشی ازخاک لرستان ضمیمه خاک اصفهان شده است.

نایب رییس اول کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با بیان اینکه هرگونه تغییری درنقشه کشور ابتدا دراین کمیسیون مطرح می شود اظهارکرد: با بررسی، و پیگیری هایی که شخصا ازطریق مجلس و وزارت کشور انجام دادم مشخص گردید این موضوع از اساس کذب می باشد.

نماینده مردم پلدختر درمجلس باقدردانی ازهمه دلسوزانی که دغدغه خاک پاک ومقدس لرستان رادارندتصریح کرد: انتظار می رود هم استانی های گرامی قبل از اینکه به انتشاریک شایعه دامن بزنند از صحت وسقم آن موضوع مطلع گردند.

سیدحمیدکاظمی یادآورشد: بار دیگر اعلام می کنم درخاک و نقشه لرستان هیچ تغییری ایجادنشده و موضوع ملحق شدن بخشی از خاک لرستان به استان اصفهان را به شدت تکذیب می کنم و از مردم عزیز و فهیم  می خواهم بیشتر از این به این شایعات دامن نزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.