شهرکرد-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: برای بیش از ۲۴۰ نفر معتادان پاک شده به موادمخدر با همکاری دستگاه های مربوطه ایجاد اشتغال شده است.

برای بیش از ۲۴۰ نفر از معتادان پاک شده ایجاد اشتغال شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سید قدیر مرتضوی باباحیدری ظهر چهارشنبه در همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در ۳ ماه نخست سال ۹۶ میزان کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری، نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ میزان ۷۸ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: سال ۹۵ میزان یک تن و ۷۶۰ کیلوگرم و همچنین در سه ماهه اول سال جاری ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شده است.

مرتضوی باباحیدری تصریح کرد: سال ۹۵ تعداد ۱۶ هزار نفر در سطح استان به مراکز درمانی و از این تعداد ۹ هزار و ۹۰۰ نفر به مراکز دارویی مراجعه کردند و همچنین در حال حاضر بیش از ۴۰ سازمان مردمی در راستای مبارزه با مواد مخدر استان کمک می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: برای تحقق بخشیدن به هدف اصلی ما گروه هایی گرد هم می آیند تا ساختاری به وجود آورند که موجب توسعه هماهنگی تامین خدمات در کل گردد و همچنین مسئولیت اصلی هر گروه بر پایه جلسات بهبودی می‌باشد تا پیام را مستقیم به معتادانی که هنوز در عذاب هستند برسانند.

وی عنوان کرد: برای بیش از ۲۴۰ نفر معتادان پاک شده به موادمخدر با همکاری دستگاه های مربوطه ایجاد اشتغال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.