خرم آباد- معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت:پوشش تحصیلی استان لرستان بالاتر از میانگین کشوری است.

پوشش تحصیلی استان لرستان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، باقر توکلی معاون آموزش ابتدایی استان لرستان در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: طرح ارتقاء بهبود کیفیت مدیریت در مدارس ابتدایی تحت عنوان تعالی و تدبیر اجرا می گردد.

وی افزود: از آنجا که همه برنامه های آموزشی در مدارس اجرا می شوند طبیعتا مهمترین محور اجرای این برنامه ها مدیران و معاونین هستند و لازم است این عزیزان در راستای اجرای مطلوب و کیفی برنامه ها همت مضاعفی به کار گیرند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان لرستان تاکید کرد: با تلاش دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت لرستان، پوشش تحصیلی در این استان از میانگین کشوری بیشتر است و این جای قدردانی دارد.

توکلی بهترین معلمان مقطع ابتدایی را فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان دانست و خاطرنشان کرد: نمی خواهیم تجربه را زیر سوال ببریم اما بدیهی است که دانش آموختگان جدید دانشگاه با آخرین روش ها و فنون تدریس آشنایی کامل دارند و به علم روز مجهزترند.

یحیی کرمیان معاون آموزش ابتدایی شهرستان کوهدشت نیز در سخنانی اظهار داشت: قطب کوهدشت شامل شهرستان کوهدشت و مناطق طرهان و کونانی می شود و در این همایش از دانش آموزان منتخب طراح و آموزگاران و کارشناسان این سه منطقه تقدیر به عمل می آید.

کرمیان افزود: این منتخبین در بیست برنامه در قالب هفت محور فعالیت داشته اند و این محورها عبارتند از: مهارت خواندن، المپیاد رایانه، پژوهش علمی دانش آموزی(طرح جابر)، درس پژوهی(تدریس مشترک)، اقدام پژوهی، طرح تلفیقی و طرح در محضر قرآن.

محمدحسن نظری رییس اداره آموزش دوره اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش لرستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در سال جاری نظارت ویژه ای روی مراکز پیش دبستانی اعمال خواهد شد و مراکز پیش دبستانی حتما باید دارای مجوزهای لازم باشند.

نظری تحقق این امر را منوط به همکاری والدین دانش آموزان دانست و افزود:اولیاء محترم، کودکان و نوآموزان خود را حتما در مراکز پیش دبستانی دارای مربیان مرتبط و دارای مجوز ثبت نام نمایند.

در این همایش که در محل سالن همایش های نور کوهدشت برگزار شد تعداد چهل نفر از آموزگاران و بیست و پنج نفر از دانش آموزان تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.