اصفهان – فردی که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی نجف آباد می کرد توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر و به ۱۲۰ میلیون ریال سرقت اعتراف کرد.

سارق اماکن خصوصی در نجف آباد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  سرهنگ محمد رضا خدا دوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : در همین راستا واحدهای گشت محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر فعال و پس از انجام تحقیقات گسترده، سرانجام در یک اقدام غافلگیرانه سارق را حین ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته متهم به سرقت اماکن خصوصی به میزان ۱۲۰ میلیون ریال در سطح شهرستان اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان هشدار داد و گفت: با رعایت نکات ایمنی در راه های ورودی و خروجی اماکن، استفاده از سیستم های امنیتی و حفاظتی، رعایت اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا در تعطیلات و استخدام افراد مطمئن و عدم اعتماد بی جا به آنان از انجام این گونه سرقت ها جلوگیری کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.