روملو لوکاکو، مهاجم جدید منچستریونایتد از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

روملو لوکاکو: نمی توان پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرد

به گزارش قدس آنلاین، ستاره بلژیکی که پیشتر در چلسی بازی می‌کرد و در ۳ فصل اخیر با درخشش در اورتون توانسته توجهات را به خود جلب کند، روز گذشته به صورت رسمی به جمع بازیکنان شیاطین سرخ اضافه شد. او که فصل گذشته ۲۵ گل به ثمر رسانده، مورینیو را مجاب کرده که او را با ۷۵ میلیون پوند به خدمت بگیرد و حالا از این موضوع بسیار خوشحال است.

او در مصاحبه با ESPN گفت:" منچستریونایتد بزرگترین باشگاه جهان است. باشگاهی که تشنه موفقیت دوباره در لیگ است و همینطور در جهان نیز مطرح است و این فرصتی برای من است که به آنچه از کودکی می‌خواستم برسم.  وقتی به سراغ من آمدند، شکی نداشتم و خیلی خوشحالم که بتوانم بخشی از تاریخ باشگاه باشم. چه کسی می‌تواند بگوید اینجا بزرگترین باشگاه جهان نیست؟ بهترین استادیوم در انگلیس، بهترین هواداران. فکر می‌کنم فرصتی استثنایی برای من است. همیشه گفته ام که دوست دارم در تیمی بازی کنم که من را به چالش بکشد. فکر می‌کنم منچستریونایتد برای تمام جام های ممکن برنامه دارد.

تبدیل شدن به بخشی از باشگاهی مثل منچستریونایتد، چیزی بود که همیشه به دنبالش بودم و از اینکه این فرصت در اختیار من قرار داده شده بسیار سپاسگزارم. حالا زمان آن است که سخت تلاش کنم و بیش از همیشه در تمرینات جدی باشم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.