بردسکن- مدیر امور آب و فاضلاب شهر بردسکن از سیر نزولی مشکل تامین آب شرب و فشار شبکه مسکن مهر این شهر خبرداد.

مشکل تامین آب و فشار شبکه مسکن مهر بردسکن رو به بهبود است

محسن عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:  به دنبال مشکل تامین و افت فشار آب در منطقه مسکن مهر و دیگر مشترکین برآن شدیم در یک طرح ضربتی ۴۸ ساعته  چاه شماره ۵ شهر بردسکن را تجهیز و راه اندازی و  وارد مدار کنیم. 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱۰۰ متر لوله گذاری انجام شد گفت: برای راه اندازی این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار صرف شد.

عبدالهی عنوان کرد: هرچند باید مشترکین آب شرب در مصرف آب صرفه جویی لازم را داشته باشند اما با اجرای این پروژه تاپایان امسال هیچ گونه مشکل افت فشار و یا قطع آب در سطح شهر بردسکن نخواهیم داشت.

مدیر امور آب و فاضلاب  بردسکن با بیان اینکه ازابتدای امسال تاکنون تعدادی از مشترکین غیر مجاز شناسایی و نسبت به قطع انشعابات آنها اقدام شده است گفت:  در مجموع ۳۵ درصد از مشترکین در شهر بردسکن بالای الگوی مصرف آب شرب  استفاده می کنند که می طلبد با توجه به گرمای بیش از حد صرفه جویی لازم را داشته باشند. 

وی به فرسودگی شبکه های آبرسانی در سطح  شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد اشاره کرد و گفت:  در سطح این شهرها بیش از ۱۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب وجود داردکه ۳۰درصد شبکه فرسود ه و نیاز به اصلاح دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.