بندرعباس- مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: عمل های مغز و اعصاب در بیمارستان خلیج فارس ارائه می شود.

عمل های مغز و اعصاب در بیمارستان خلیج فارس انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین، لیلا خدری صبح یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: خدمات مغز و اعصاب در بیمارستان خلیج فارس راه اندازی شد و افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می توانند خدمات رایگان عمل های مغز و اعصاب را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در سال ۹۵ بالغ بر ۹۱۰هزار نفر بوده که۵۱درصد جمعیت استان را پوشش داده است، بیان داشت: تعداد مراجعین سرپایی به درمان غیرمستقیم مدیریت درمان تامین اجتماعی در سال ۹۵ تعداد ۴میلیون و ۵۸۷ هزار و ۶۶۴ نفر بوده است که نسبت به سال ۹۴، یک درصد افت داشته است.

خدری تغییر، اصلاح و افزایش فضای فیزیکی بخش زایشگاه و بلوک زایمان بیمارستان جهت انجام حداکثر ۱۵ هزار مورد زایمان در سال با توجه به تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز بیمارستان جهت ارائه خدمات زنان و زایمان در سطح بیمارستان ریفرال را یکی از اقدامات مهم طی سال های گذشته در بیمارستان خلیج فارس عنوان کرد.

وی تصریح کرد:  فضای فیزیکی بخش NICU جهت ارتقا خدمات تخت ویژه نوزادان از ۴ تخت به ۱۳ تخت افزایش یافت.

دستگاه ام آر آی در بیمارستان خلیج فارس راه اندازی می شود

وی با اعلام خبر ساخت انباردارویی بیمارستان خلیج فارس تامین اجتماعی، عنوان کرد: تعداد تختهای فعال بیمارستان خلیج فارس با توجه به افزایش ضریب اشغال تخت افزایش خواهد یافت. همچنین دستگاه MRI  در بیمارستان خلیج فارس راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سازمان با ۲۴۰ پزشک در بندرعباس قرارداد دارد که ۱۴۰ نفر آنان پزشکان متخصص و فوق تخصص بوده و بقیه پزشکان عمومی هستند.

وی تصریح کرد: هزینه راه اندازی تخت های ویژه ۲.۵ میلیارد است و توانستیم در همین زمان اندک ۹ تخت ویژه در بیمارستان خلیج فارس اضافه شود و فعلا تفکیک پذیرش بانوان و آقایان در عمل ها امکان پذیر نیست و شرمنده مراجعه کنندگان هستیم. ولی تا دو ماه آینده امکان پذیرش ۲۵۰ نفر در بیمارستان خلیج فارس امکان پذیر است.

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.