جیرفت- نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود بازار محصولات کشاورزی مهمترین معضل جنوب کرمان است.

نبود بازار محصولات کشاورزی مهمترین معضل جنوب کرمان است

به گزارش قدس آنلاین، کمالی پور اظهار کرد: تولید بیش از چهار میلیون تن محصول کشاورزی در جنوب کرمان نیازمند بازار است.

وی، خطوط ارتباطی در بسیاری از مناطق و روستاها را از دیگر نیازهای منطقه اعلام کرد و افزود: توسعه فرودگاه جیرفت، استقلال گمرک جنوب کرمان و ایجاد زیرساختهای توسعه‌ای از جمله اتصال به شبکه ریلی از مهمترین نیازهای جنوب است.

کمالی پور، استقلال هشت اداره باقیمانده در جنوب کرمان را از اولویتهای قابل پیگیری دانست و افزود: این مهم قطعا توسعه چشمگیر منطقه را فراهم خواهد آورد و بسیاری از عقب افتادگی‌های منطقه را برطرف می‌کند که می‌طلبد دولت در این خصوص عزم جدی داشته باشد تا جنوب کرمان به آنچه که حق اش است برسد.

وی همچنین ایجاد ردیف بودجه برای راهاهن جیرفت و گاز رسانی به شهرستانهای جیرفت و عنبراباد را از اقدامات صورت گرفته اعلام کرد.

وی اضافه کرد: باتوجه به اقتصاد منطقه جنوب که یک اقتصاد کشاورزی است خواستار رونق دیگر بخشها در کنار بخش کشاورزی از جمله صنعت و معدن و گردشگری با توجه به پتانسیل های عظیم منطقه جنوب هستیم و توجه ویژه مسئولین را به این مهم  خواستاریم. همچنین اجرایی شدن تبصره ۳۵ بانک کشاورزی به دلیل معوقات بانکی کشاورزان در منطقه جنوب کرمان از ضروریات است.

نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس عنوان کرد: حضور وزیر ارتباطات در منطقه، پایانی بر تمام مشکلات مد نظر در حوزه جیرفت و عنبراب خواهد بود و پیگیر مصوبات جلسه شورای گفت‌وگوی  بخش خصوصی و نشست اقتصاد مقاومتی تا حصول نتیجه هستیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.