تربت جام- امام جمعه اهل سنت شهرستان تربت جام گفت: انتصابات در تربت جام بایستی بر مبنای شایسته سالاری صورت گیرد نه براساس قوم گرایی وجناحی وآنچه را که شهرستان تربت جام به آن نیازدارد مسئولین شایسته است نه بی عرضه.

انتصابات در تربت جام باید بر اساس شایسته سالاری باشد

به گزارش قدس آنلاین، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  اظهار داشت: تربت جام پایتخت وحدت کشوراست وبه دشمنان داخلی و خارجی اجازه نخواهیم داد به این وحدت عملی خدشه وارد کند و لازم است جامعه و منطقه از تاریخ درس بگیرند تا همیشه صلح وامنیت در منطقه پایدار بماند.

وی با اشاره بر تاکید وحدت در منطقه گفت: اسلام همواره به وحدت در بین مسلمانان بعنوان یک واجب الهی تاکید داشته است و ما هم در این برهه از زمان منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارخویش قرارمی دهیم.

 امام جمعه اهل سنت تربت جام با توصیه به گروههای فضای مجازی گفت: برخی افراد معاند می خواهند با انتشار برخی مطالب در فضای مجازی سوء استفاده کنند و از علاقه مندی مردم منطقه به نظام جمهوری اسلامی و رهبری بکاهند که این رفتاربرخلاف موازین اسلامی است.

 مولوی جامی الاحمدی در ادامه از اصحاب رسانه بعنوان امین مردم و جامعه ذکر کرد و گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان باید دراطلاع رسانی دقیق و کوشا باشند و نسبت به انتشار اخبار درست دربین اقشار شیعه و سنی تلاش جدی داشته باشند تا اطلاع رسانی در منطقه با همکاری علماء و مسئولان بدرستی در بین مردم منتشر شود.

                                      

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.