وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۸ هزار واحد مسکونی برای زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های تک معلول در دست احداث است.

احداث  ۴۸ هزار واحد مسکونی برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از ۱۰۰ واحد مسکونی خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در این شهرستان اظهار داشت: از دو سال پیش برنامه‌ای با هماهنگی خیرین، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن شروع‌شده و نزدیک به دو هزار مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی افتتاح‌شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری هم‌زمان ۱۰۰ واحد مسکونی در استان لرستان افزود: یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در دست‌ساخت است که این تعداد در مراحل مختلف ساخت قرار دارند و باید با سرعت بیشتری این واحدها به اتمام برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رتبه خوب و فعالیت مناسب این استان ازنظر ساخت مسکن برای مددجویان بیان کرد: امروز هم‌زمان علاوه بر اهدا مسکن به خانواده‌های معلولان در این استان ۲۲ پروژه شامل فعالیت‌های اقتصادی افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۱۰۳ نفر از معلولان فراهم می‌شود.

وی گفت: ۱۳ کارگاه حمایتی ویژه آسیب‌های اجتماعی و مراکز مشاوره در استان لرستان نیز امروز هم‌زمان در شهرستان‌های مختلف افتتاح می‌شود و این بخشی از سیاست‌های رفاهی دولت در بخش مسکن و حمایت‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان است.

ربیعی خاطرنشان کرد: ۴۸ هزار واحد مسکونی برای زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های تک معلول در سراسر کشور در دست احداث است و مسکن حمایتی از سلسله برنامه‌های دولت است که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نهادهای حمایتی دنبال شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.