زاهدان- فرماندار سراوان گفت: به دلیل وجود تنش های آبی و خشکسالی حاکم بر شهرستان سراوان سفره های آب زیرزمینی خشک شده و این شهرستان را با مشکلات کم آبی مواجه کرده است.

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع کم آبی در شهر گُشت

درویش نارویی در مصاحبه با قدس آنلاین اظهار داشت: برای رفع معضل کم آبی در شهر گُشت پروژه آبرسانی به طول ۱۴ کیلومتر از روستای سکن به شهر گُشت با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال از طریق منابع ملی و استانی به این منطقه اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: بمنظور حل مشکلات ناشی از کم آبی در شهر گُشت و روستاهای اطراف سراوان ، عملیات آبرسانی به صورت سقایی انجام شده و در اکثر مناطق ناوگان سیار برای آبرسانی در نظر گرفته شده است.

فرماندار سراوان ضمن تکذیب قطع کلی آب در شهر گُشت، اذعان داشت: در برخی از مناطق افت فشار آب وجود دارد اما شهر گشت تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفته و آب به صورت جیره بندی توزیع می شود.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات ناشی از کم آبی در شهرستان سراوان اقدامات بلند مدت و کوتاه مدتی در نظر گرفته شده است که اجرای پروژه آبرسانی به طول ۱۴ کیلومتر از روستای سکن به شهر گُشت برنامه بلند مدت و یکساله بوده و حفر چاه های متعدد به عنوان برنامه کوتاه مدت برای مدیریت منابع آبی این شهرستان تا فصل زمستان است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.