بجنورد- فرمانده انتظامی مانه وسملقان از دستگیری سه سارق طلا و جواهر به ارزش ۸۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سارقان ۸۰ میلیونی طلا و جواهرات در مانه و سملقان به دام پلیس افتادند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسین رختیانی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی اهالی یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مبنی و سرقت طلا و جواهر بلافاصله اکیپ گشت بخش انتظامی مانه و سملقان  به محل اعزام شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با گشت زنی های نامحسوس در مناطق جرم خیز سه سارق غیر بومی به هویت های معلوم را که با یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی در حالت تردد بودن را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ رختیانی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم  چهار راس  احشام سرقتی کشف شد ، بیان کرد : متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال شدند.

وی گفت:  با توجه به چهره نگاری صورت گرفته در راستای پرونده سرقت طلا و جواهرات و اظهارات شاکیه مبنی بر اینکه یکی از سارقان  لهجه غیربومی داشت مظنونت ماموران به سه نفر سارق غیربومی بیشتر شده و با اقدامات عملی و تطبیق چهره نگاری سارقان توسط شاکیه مورد شناسایی کامل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه در اقدامات فنی و عملی محرز شد  سارقان زمان وقوع سرقت در محل حضور داشتند ، بیان کرد : متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا اعتراف  که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.