زاهدان-جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: معتمدان محلی یکی از عوامل اصلی حل اختلافات محلی و یکی از عوامل مهم برقراری امنیت در جامعه هستند.

ریش سفیدان در حل اختلافات محلی نقش اساسی دارند

به گزارش‌ قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامرضا نورا در جلسه تعاملی با ریش سفیدان اظهار داشت: تعامل هدفمند با مردم یکی از اهداف پلیس در رسیدن به امنیت پایدار است که در این راستا تعامل با ریش سفیدان و معتمدان محلی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

وی افزود: پویایی و امنیت هر جامعه در گرو تعامل با شهروندان است که این امر با همکاری و همراهی بزرگان و ریش سفیدان محقق خواهد شد. سرهنگ نورا در ادامه تصریح کرد: ماموریت اصلی و مهم پلیس، تامین امنیت جامعه و مقابله با هر نوع ناامنی است که در این راستا همکاری مردم و ریش سفیدان در حل اختلاف قومی و محلی خود نقش بسزایی در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارد.

سرهنگ نورا گفت: پلیس با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی با قاطعیت برخورد می کند و در این رابطه ریش سفیدان می توانند با معرفی افراد بزهکار و ارزال و اوباش، نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار داشته و آرامش را به مردم هدیه دهند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان ضمن تقدیر از تعامل بزرگان و ریش سفیدان در اجرای ماموریت های پلیس یاد آور شد: ما از همکاری ریش سفیدان با پلیس استقبال می کنیم چون هدف ما رضایت و امنیت برای مردم و شهروندان است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.