تبریز-نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد در ارتباط با مسائل فرهنگی مشکلات زیادی داریم گفت: متأسفانه سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به پیوست فرهنگی توجهی ندارند و «موازی‌کاری» نهادهای فرهنگی باید حل شود.

سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به ارائه پیوست فرهنگی توجهی ندارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در دفتر امام‌جمعه تبریز برگزار شد، با بیان اینکه به نظر می‌رسد در ارتباط با مسائل فرهنگی مشکلات زیادی داریم اظهار کرد: متأسفانه سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به پیوست فرهنگی توجهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه موازی کاری در کارهای فرهنگی زیاد است افزود: امروز متولی برخی حوزه‌ها زیاد است و در برخی حوزه‌ها مانند مساجد معلوم نیست مسئولیت با کیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه این موازی کاری‌ها نه‌تنها کاری از پیش نمی‌برد بلکه سبب معطل ماندن برخی امور می‌شود، ابراز داشت: باید مسئله موازی کاری نهادهای فرهنگی حل شود تا هر نهاد پاسخگوی امور مرتبط با خود در موضوعات مشخص باشند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تأکید بر اینکه باید در کمیسیون فرهنگی نسبت به مواردی که جوانان ما را نسبت به آینده ناامید می‌کند توجه بیشتری صورت گیرد گفت: امروز بحث اشتغال و ازدواج جوانان به‌نوعی به امور فرهنگی ارتباط پیدا می‌کند و نهادهای فرهنگی باید برای این مسائل برنامه داشته باشند ضمن اینکه مدگرایی، اختلافات قومیتی، ناامیدی از آینده و مسائلی ازاین‌دست، آفت‌هایی هستند که دامن‌گیر جامعه و جوانان شده و کمیسیون فرهنگی مجلس باید توجه ویژه‌ای به این موارد داشته باشد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.