سرمربی ایتالیایی چلسی درباره حضور آلوارو موراتا و همین طور خروج دیگو کاستا از تیمش به صحبت پرداخت.

واکنش جالب کونته به کنار گذاشتن دیه گو کاستا

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، چلسی بعد از این که دیگو کاستا را از تیم خود کنار گذاشت به سراغ آلوارو موراتا، مهاجم رئال مادرید رفت و توانست این بازیکن نیمکت نشین اما گلزن را با قراردادی به خدمت بگیرد.

در همین رابطه آنتونیو کونته، گفت‌: ما در واقع در ژانویه تصمیم گرفتیم که کاستا در تیم حضور نداشته باشد و این موضوع را هم به او اعلام کردیم و هم مدیر برنامه‌اش را در جریان این برنامه قرار دادیم، باشگاه نیز از این موضوع اطلاع داشت. از نظر من این مساله حل شده و تمام شده است و خوشحالم که باشگاه خیلی زود تصمیم گرفت که جانشینی برای او پیدا کند.

سرمربی چلسی که فصل گذشته با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر رسید، ادامه‌ داد: حضور موراتای ۲۴ ساله به سود ما است. او مهاجم جوانی است که قابلیت پیشرفت را دارد و نکته مهم درباره او این است که تجربه بازی‌های بزرگ را در پرونده کاری‌اش دارد. به همین دلیل این به سود باشگاه خواهد بود و من مطمئنم که امسال موراتا بهترین عملکرد ممکن را در خط حمله چلسی خواهد داشت چون ما از مدت‌ها قبل به دنبال چنین بازیکنی بودیم و برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنی در این حد و اندازه نیاز داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.