زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه در انتخاب شهرداران دقت لازم انجام شود گفت: تغییرات بی‌مورد شهرداران خسارت سنگینی را به شهرها وارد می‌کند.

تغییرات بی‌مورد شهرداران خسارت سنگینی را به شهرها وارد می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله درویش امیری شامگاه یکشنبه در همایش منتخبان شوراهای اسلامی استان زنجان با ابراز خرسندی از مشارکت ۷۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: حضور مردم سبب عزت و سربلندی ایران شد.

وی افزود: دوره انتخابات به اتمام رسیده و در دوره رفاقت قرار داریم و همه با هم باید برای آبادانی کشور و استان زنجان تلاش کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به مدیریت صحیح مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری شرایط و زمینه مطلوب و خوب را برای مشارکت حداکثری فراهم کردند.

وی با ارائه پیشنهاد به شوراهای منتخب پنجم استان زنجان، گفت: تعاملات خود را با معاون امور هماهنگی استانداری زنجان بیشتر کنید و با این حوزه هماهنگ در راستای اجرای طرح‌ها هماهنگ باشید.

درویش امیری با اشاره به انتخاب شهردارها از سوی شوراهای منتخب، گفت: در انتخاب شهرداران دقت لازم را داشته باشید و اگر شهردار وظایف خود را خوب عمل کرده است نیازی به تغییر نیست و آن را مجددا ابقا کنید چون که تغییرات خسارت سنگینی را به شهرها می‌زند.

وی با تاکید بر درآمد پایدار شهرداری‌ها عنوان کرد: با عوارض ساختمانی و نوسازی نمی‌شود شهر را توسعه داد و باید منابع پایدار برای درآمد شهرداری تعریف کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اجرای کامل طرح جامع شهری ابراز کرد: همدلی در شوراها سبب توسعه شهری می‌شود.

وی با اشاره به وظایف شوراها، گفت: نقش شوراها باید نظارتی باشد و وظایف اجرایی بر عهده شهردار است.

درویش امیری با بیان اینکه ۵۷ نفر وارد شوراها شدند، گفت: قوانین شوراها را با دقت مطالعه کنید و با وظایف شوراها به خوبی آشنا شوید.

وی تاکید کرد: اختلاف شوراها با شهردار به صلاح مردم نیست و سبب کندی کار شهردار در آبادی شهر می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.