خرم آباد-معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان: کلیه دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش می‌توانند در آموزش همگانی و آگاهی نسبت به مضرات مواد دخانی نقش بسزایی داشته باشند.

دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی در طرح آموزشی مضرات دخانیات شرکت کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب‌اله خجسته‌پور ظهر یکشنبه در نشست کارگروه سلامت و ایمنی غذای استان لرستان بیان داشت:توجه به سلامت مردم همواره ر الویت قرار داشته است و در حقیقت سلامت مردم قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

وی بر توجه به مصوبه‌های حوزه سلامت تاکید کرد و افزود: مصوبه‌های کارگروه سلامت و امنیت غذایی از مطرح ترین مصوبات استانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: آموزش همگانی گامی به سوی سلامت جامعه خصوصا جوانان و نسل آینده وهمچنین مقابله با استفاده از مواد دخانی(قلیان) است،لذا این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش می‌توانند در آموزش همگانی و آگاهی نسبت به مضرات مواد دخانی نقش بسزایی داشته باشند.

خجسته‌پور گفت: نداشتن پروانه کسب یعنی قانون شکنی، لذا با واحدهایی که پروانه کسب ندارند برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد:با واحدهای دارای پروانه کسب که مبادرت به عرضه مواد دخانی و قلیان می‌کنند بصورت قانونی برخورد می‌شود. معاون استاندار لرستان به وضعیت انباشت زباله در شهرستان سلسله اشاره و اظهار داشت: مکان انباشت پسماند و زباله‌ها در شهرستان سلسله باعث آلودگی منابع آب می‌شود.

وی تاکید کرد: تغییر و جابجایی مکان پسماندها و زباله‌های شهرستان سلسله هر چه سریعتر باید در دستور کار قرار گیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.