اصفهان _ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و نماینده ولی فقیه در ناجا با اشاره به تربیت بیش از ۷۰ هزار حافظ قرآن در این نیرو گفت: امروز نیروی انتظامی از نظر فعالیت های قرآنی سرآمد همه سازمان های دولتی در کشور است.

بیش از ۷۰ هزار حافظ قرآن در ناجا وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در نیروی انتظامی، وجود امنیت پایدار در داخل کشور را حاصل زحمات نیروهای انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز امنیت زیرساخت همه پیشرفت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی است و به حمد الله به لطف خداوند متعال و خدمات پلیس این امنیت در کشور ما به بهترین شکل ممکن فراهم شده است.

وی سپس به فعالیت های قرآنی در نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: به حمد الله ناجا از نظر فعالیت های قرآنی سرآمد همه سازمان های دولتی است و مسئولان قرآنی کشور بارها به این موضوع پرداخته و به مسئولان نیرو تبریک گفته اند.

این مقام مسئول پلیس استان اصفهان را پلیس برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، برگزاری کلاس های دینی و تربیت حافظان قرآن عنوان کرد و اظهار داشت: امروز در کل نیروی انتظامی کشور بیش از ۷۰ هزار نفر از نیروهای پایور و وظیفه و خانواده های آنها حافظ یک جزء و بیشتر هستند و علاوه بر این ۱۵۰ حافظ کل قرآن کریم نیز در این نیر وجود دارد که مسلماً چنین افرادی باعث خیر و برکت برای پلیس کشور خواهد بود.

وی افزود: وقتی فرمانده نیروی انتظامی گزارش فعالیت های قرآنی را محضر مراجع تقلید اعلام کردند، رشد و پیشرفت پلیس در این زمینه باعث خرسندی آنان شد و از همه نیروها قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در ناجا با بیان اینکه در سایه قرآن خیلی از آسیب ها، نارسائی ها، مشکلات و اختلافات حل می شود عنوان داشت: وظیفه تک تک ما این است که نسبت به ترویج قرآن اهتمام بورزیم، چرا که انس با کلام الله مجید انسان را متحول کرده و از بسیاری از مشکلات و آسیب ها نجات می بخشد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال  آن را حاوی پیام هائی برای مسلمانان و به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی دانست و عنوان داشت: خداوند در این آیه به مسلمانان دستور می دهد که خود را برای مقابله با دشمن از نظر امکانات رزمی، تدافعی، آمادگی جسمی، از نظر علمی، روحی و تجهیزات آماده کنید تا جائی که هم دشمن خودتان و هم دشمنان خداوند از شما حساب برده و جرأت تعرض و تهدید شما را نداشته باشند.

این مقام مسئول درس مهم آیه مذکور را مقتدر شدن در برابر دنیای استکبار امروز عنوان کرد و اظهار داشت: دولت های استکباری امروز برای تامین منافع خود به هیچ چیزی پایبند نیستند و به همین خاطر به ملت های مظلوم یمن، بحرین، عراق، فلسطین و افغانستان زور می گویند و متاسفانه کشورهای عربی منطقه نیز سیاست های آنها را دنبال می کنند.

وی خاطر نشان کرد: درست است که ما مجاز به داشتن سلاح های کشتار جمعی، اتمی و شیمیایی نیستیم اما باید برای دفاع خود در برابر تهدید دشمن به سلاح های دیگری که مجاز هستند دسترسی داشته باشیم.

حجت اسلام بهرامی، اقتدار درون زا را یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: ما برای مقتدر شدن نباید  و نمی توانیم به هیچ کشوری امیدوار باشیم چرا که کشورهائی که در زمان جنگ هشت ساله حتی سیم خاردار به ما ندادند امروز هم از دادن سلاح امتناع خوهند ورزید.

وی افزود: اقتدار درون زا یعنی اقتداری که متکی به درون باشد و از نظر اقتصادی، علمی و نظامی با اتکای به نیروهای خودی و استفاده از تجهیزات و توانمندی های داخلی به یک کشور مقتدر تبدیل شویم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، اقتدار در حوزه نرم افزاری را وظیفه آحاد ملت دانست و بیان داشت: ثبات قدم داشتن، اعتقاد به نصرت خداوند، ایمان به معنی حقیقی، احساس ضعف نکردن در برابر دشمن، بی اعتمادی به دشمن، اتحاد بین مردم و مسئولان، جهادی عمل کردن، انقلابی بودن، اشاعه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، نظارت ملی داشته و پایبند بودن به نظام و دین از جمله موءلفه هائی هستند که عمل به آنها توسط مردم باعث اقتدار کشور خواهند شد.

حجت السلام بهرامی خاطر نشان کرد: مسئولان کشور هم وظیفه دارند سرمایه گذاری لازم رابرای تقویت نیروهای مسلح از نظر تجهیزات و امکانات بیشتر فراهم کنند تا بتوانیم در برابر هجمه مستکبران مقاومت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.