خرم آباد- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در جلسه ستاد هماهنگی سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور به رشد ۲۴درصدی سرانه ورزشی دانش آموزی اشاره کرد و گفت : این رشد نشان از توجه ویژه دولت تدبیرو امید به حوزه ورزش جوانان و نوجوانان دارد.

رشد ۲۴درصدی سرانه ورزشی دانش آموزی از برکات دولت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزادو فرنگی دانش آموزان سراسر کشور از ۱۱تا ۱۴مرداد ماه سال جاری در شهرستان خرم آباد اشاره کرد و گفت: این رویداد مهم ورزشی فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت ها ی فرهنگی و ورزشی است و برگزاری آبرومندانه و مطلوب آن اولویتی است که مدیران دستگاههای اجرایی باید به آن توجه کنند.

حبیب اله خجسته پور بر این نکته تاکید کرد که آموزش و پرورش به تنهایی قابلیت های فراوانی برای برگزاری مطلوب رویدادهای ملی ورزشی دارد و افزود : مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان سراسر کشور آبرو و حیثیت استان است و ما حاضر نیستم به هیج وجه با آبروی استان معامله کنیم .

خجسته پور در ادامه از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که با نگاه جامعه و استانی به مسابقات نگاه کنندو تاکید کرد: که خدمات دستگاههای دولتی باید به صورت رایگان انجام شود و هیچ دستگاهی نباید مطالبه ای در این راستا از آموزش و پرورش داشته باشد .

وی به صدور ابلاغ استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد عالی هماهنگی مسابقات اشاره کرد و گفت : حضور ۶۰۰ورزشکار از سراسر کشور فرصت ارزشمندی را برای استان فراهم می آورد تا از این ورزشکاران به عنوان سفیران فرهنگی لرستان استفاده شود .

خجسته پور در پایان سخنان خود به تخصیص یکصد و چهل میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات ورزشی شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت : این تجهیزات برای ساماندهی ورزش نوجوان و جوانان ساماندهی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.