نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: وزرای غیراقتصادی دولت آتی بایستی نقش خود را در رونق اقتصادی کشور تبیین کنند و فقدان برنامه در این زمینه از سوی آنها پذیرفتنی نیست.

وزرای غیراقتصادی دولت آتی نقش خود را در رونق اقتصادی مشخص کنند

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی مقدسی سه شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی که با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اراک برگزار شد، اظهار داشت: دولت دوازدهم به زودی بعد از انتخاب وزرای جدید شروع به کار خواهد کرد و مهم این است که همه در کشتی جمهوری اسلامی در تلاش باشند تا این کشتی به ساحل آرامش برسد تا بتواند خدمت گزار مردم باشد، در حقیقت حفظ انسجام ملی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور بیش از تخریب نیاز به همدلی و وحدت دارد تا دولت بتواند با شادابی و نشاط به حل مسائل و مشکلات بپردازد و باید قدردان خون پاک شهدا و عزیزانی که در این راه جان خود را فدا کرده اند باشند.

مقدسی خاطرنشان ساخت: انتظار داریم تیم اقتصادی در دولت آینده منسجم تر از دوره قبلی عمل کند و به واسطه این هماهنگی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به نحو مطلوب حل شود.

وی ادامه داد: از دیگر انتظارات این است که وزرای غیر اقتصادی حتما باید در برنامه هایی که به مجلس ارائه می کنند نقش خود را در رونق اقتصادی مشخص کنند و انعکاس این مطلب در برنامه های آنان باشد و بی برنامگی آنان در این زمینه قابل قبول نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر همه وزرا در زمینه اقتصادی کمک کنند و دولت با اقتدار قدم بردارد، در واقع همگی در مسیر اعتلای نظام قدم برداشته اند، اما هر کس انسجام را تضعیف کند برخلاف سیاست های کلی نظام حرکت کرده است.

مقدسی گفت: آخرین سرشماری از استان مرکزی نشان می دهد که جمعیت استان یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر است که بیش از ۹۰۰ هزار نفر از آنان دفترچه بیمه دارند و چون استان مرکزی استانی کارگری است نوع نگاه به این استان باید ویژه باشد و باید برنامه های درنظر گرفته شده برای این افراد در دوران بازنشستگی مشخص شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید ستاد ویژه ای برای بررسی وضعیت پنج مورد از کارخانه های بزرگ استان مرکزی تشکیل شود تا تصمیم گیری اصولی انجام پذیرد، تنها در این صورت است که مشکلات صنایع بزرگ استان رفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.