ستاره سابق فوتبال برزیل اطمینان دارد که نیمار بهترین تصمیم را برای آینده‌اش می‌گیرد.

واکنش کاکا به شرایط نیمار در فصل نقل و انتقال

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکیپ، بحث جدایی نیمار از بارسلونا و پیوستنش به پاری ‌سن‌ ژرمن داغ داغ است و خبرهای زیادی در این زمینه به گوش می‌رسد. باشگاه بارسلونا با وجود این که از ماندن نیمار سخن به میان می‌آورد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن برزیلی برای رسیدن به توپ طلا و خارج شدن از سایه مسی به دنبال جدایی از آبی‌اناری‌ها است.

کاکا، ستاره سابق رئال مادرید که با پیراهن میلان توپ طلا را به دست آورد و سابقه بازی کردن در کنار نیمار را دارد درباره این بازیکن، گفت‌: نیمار بازیکن بسیار با کیفیت و توانایی است. او عملکردی بسیار خوب در بارسلونا داشته و می‌توانم بگویم که موفق بوده است. نمی‌دانم او چه تصمیمی گرفته و باید منتظر ماند.

او ادامه‌ داد: امیدوارم که نیمار بهترین تصمیم را بگیرد و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. گاهی اوقات تصمیم گرفتن درباره آینده بسیار سخت می‌شود. خانواده نیمار می‌توانند کمک زیادی به او کنند. او روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد اما می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد.

نیمار با وجود این که در بارسلونا عملکرد خوبی از خود نشان داده است اما نتوانسته خود را از زیر سایه مسی خارج کند و چه بسا برای رسیدن به توپ طلا مجبور شود که آبی‌اناری‌ها را ترک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.