خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از حیرت غربی ها از توان حزب الله  تا  روایت ترامپ درباره شکار ساحره

حیرت غربی ها از توان حزب الله

خبرنگار/ روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به پیروزی های اخیر حزب الله لبنان در ارتفاعات قلمون و عرسال علیه تکفیری ها می نویسد: مسئولان نظامی و سیاسی آمریکایی و دستگاه های اطلاعاتی ایشان از توان رزمندگان حزب الله و تاکتیک آنها در نبرد عرسال شگفت زده و مبهوت شده اند.

پرونده هسته‌ای از دولت گرفته شود

فارس/ حسین شریعتمداری- مدیر مسئول روزنامه کیهان-  در مصاحبه ای گفته است: اگر قرار باشد پرونده هسته‌ای به همین ترتیب ادامه پیدا کند با خسارت‌های بیشتری روبرو می شویم، باید پرونده از دست دولت خارج و به هیئت کارشناسان برجسته و متخصصان ورزیده سپرده شود.

روایت ترامپ درباره شکار ساحره

ایسنا/ به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتی، تحقیقات درباره ارتباط نزدیکانش را با روسیه به تمسخر گرفت و نوشت: نفر بعدی که در «شکار ساحره» و در این تحقیقات قرار است احضار شود شاید بارون ترامپ، پسر ۱۱ ساله من باشد!

کنایه به یک شعار انتخاباتی

فارس/ محمد دهقان- عضو فراکسیون ولایی مجلس و نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس- با اشاره به برخی سخنان در زمان انتخابات ریاست جمهوری و مرتبط کردن انتخاب نامزد رقیب به بازگشت تحریم ها در توییتی نوشت: ملت ایران! اگر می خواهید تحریم ها برگردد به رقیب ما رأی بدهید ... اکنون با بازگشت تحریم ها چه کسی باید به این رسوایی دروغ پاسخ دهد؟

پاسخ نعمت زاده درباره آینده کاری اش

ایسنا/ نعمت زاده- وزیر صنعت- با اشاره به احتمال حضورش در کابینه دوازدهم گفت: اگر منظور از حضور در کابینه، بودن در وزارتخانه است که ان‌شاءالله وزیر نخواهیم بود، زیرا درخواست ما این است که کارها قدری سبک تر شود.

خواسته محسن رضایی از کمیسیون برجام

مهر/ محسن رضایی- دبیر مجمع تشخیص مصلحت - در توییتی در واکنش به تصویب طرح تحریم های تازه علیه ایران در مجلس آمریکا نوشت: کمیسیون نظارت در خواب، روح و جسم برجام زخمی است... ت. تا دیر نشده، فکری کنند.

سر کار رفتن وزیر!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، هاینز- سخنگوی وزارت انرژی آمریکا- اعلام کرد: یک طنزپرداز روس در تماس تلفنی با ریک پری- وزیر انرژی آمریکا- خودش را به جای نخست‌وزیر اوکراین معرفی و درباره برخی مسائل با او گفت وگو کرده است.

ترامپ دیوانه است

باشگاه خبرنگاران/ نشریه هیل نوشت: سوزان کالینز- سناتور جمهوریخواه آمریکا- بی‌آنکه متوجه روشن بودن میکروفون اش در کمیته تخصیص بودجه باشد، با ابراز نگرانی درباره سلامت روانی ترامپ، به همکارش گفت که شک دارد که ترامپ چیزی از روند (تصویب) بودجه بداند و او با تأیید در پاسخ گفت: او- ترامپ- دیوانه است.

تودیع وثیقه ۲۰ میلیاردی

ایلنا/ سیدعلی اصغر حسینی- وکیل بقایی- گفت: با گذاشتن وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی موکلم از سوی مردم، تشریفات قانونی و اداری آزادی وی در جریان است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.