قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: نقش سپاه در محرومیت‌زدایی در کشور نقش پررنگی است که این مهم در فعالیت‌های جهادی، ایجاد شغل، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی تبلور پیدا می‌کند.

سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی از سراسر کشور نقش پررنگی دارد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح و تحویل یک واحد مسکونی احداث‌شده توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان عصر چهارشنبه و با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه قوچان، علی‌اصغر صوفی فرمانده سپاه و جمعی از نیروهای جهادی در محل روستای یزدان‌آباد سفلی برگزار شد.

امام‌جمعه قوچان در این مراسم با تبریک دهه کرامت، وجود بارگاه منور امام رضا(ع) را در خراسان مایه برکات دانست و گفت: باید از ظرفیت خادمان این حرم رضوی برای انجام کارهای جهادی و آبادانی منطقه استفاده کرد.

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی به ناامنی‌های موجود در کشورهای عراق، سوریه و بحریم اشاره کرده و گفت: سپاه پاسداران همیشه و در همه حال به اولویت‌ها اهمیت زیادی داده است و از مهم‌ترین اولویت‌ها، ایجاد امنیت در ایران اسلامی است که امروز سپاه آن را به‌خوبی به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام دستجردی سپاه را یکی از بازوان قوی ولایت در منطقه دانست و گفت: نقش سپاه در محرومیت‌زدایی در کشور نقش پررنگی است که این مهم در فعالیت‌های جهادی، ساخت منازل مسکونی، تجهیز کارگاه، ایجاد شغل و کارآفرینی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی تبلور پیدا می‌کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه ناحیه قوچان در بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه تأکید کرد: باید همت این گروه‌های جهادی را که در شهرستان‌ها تلاش می‌کنند ستود، زیرا برای رضای الهی و برای خدمت‌رسانی به محرومان تلاش می‌کنند و معتمدین و بزرگان روستاها نیز باید از این موقعیت‌ها حداکثر استفاده را جهت آبادانی منطقه انجام دهند.

لازم به توضیح است این ساختمان مسکونی در متراژ ۱۰۰ مترمربع و به همت و فعالیت  ۳۰ نفر از نیروهای جهادی شهید خلیل راحتی یگان حفاظت حرم رضوی و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان و در مدت ۲۲ روز کاری و با هزینه مصالح ساختمانی ۲۵۰ میلیون ریال و تجهیز برخی لوازم آشپزخانه در روستای یزدان‌آباد سفلی افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.