ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیش از ۱۴۹ هزار نفر از سراسر ایران اسلامی و ۶۱ کشور جهان به امام رضا(ع) نامه نوشتند.

۱۵۰ هزار نفر به امام رضا (ع) نامه نوشتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احد جاودانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع)، هشت مرداد در سالن هلال احمر ساری و همزمان در خارج از کشور نیز برگزار می شود.

وی افزود: ١۴۹ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که ١٥٤٦ اثر بین المللی و ٣٩٢ اثر به زبان مازندرانی می باشد.

مدیرکل ارشاد مازندران یادآور شد: مهمانان خارجی دعوت شده به این مراسم از کشورهای بلژیک، استرالیا، چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان، بوسنی، اندونزی، تایلند، لبنان و پاکستان بوده و سفرای کشورهای سنگال، بنین و گینه نیز از مدعوین این جشنواره هستند.

جاودانی از نوع ارتباط مدیران و مسئولین استان با رسانه ها انتقاد کرد و گفت: به همه مدیران توصیه می کنم باب گفتگو را با رسانه ها باز کرده و به جای شکایات و گلایه های مختلف از مطالب رسانه ها، روابط عمومی های خود را مجاب به تعامل بیشتر کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: متأسفانه روابط عمومی ها نتوانستند جایگاه اصلی خود را به درستی پیدا کنند.

جاودانی با اشاره به پیش رو بودن هفته مطبوعات، این ایام را زمان مناسب برای تقدیر از اصحاب رسانه و قلم دانست و از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و روز خبرنگار در نمک آبرود چالوس خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.