خرم آباد-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان گفت: رودخانه «علی آباد چراغ» بخش خاوه و طبیعت اطراف این رودخانه از زباله باشعار «بنویسیم محیط زیست و بخوانیم زندگی» پاکسازی شد.

رودخانه «علی آباد چراغ» از زباله پاکسازی شد

به گزارش از قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی محیط زیست لرستان، قاسم دلفان بیان کرد: در حرکتی نمادین و در راستای فرهنگ سازی زیست محیطی در میان تمام اقشار جامعه اعضاء‌ انجمن حفاظت از منابع زیستی بخش خاوه به همراه تعدادی از دوست داران محیط زیست باشعار «بنویسیم محیط زیست و بخوانیم زندگی» اقدام به پاکسازی رودخانه علی آباد چراغ و طبیعت اطراف آن از زباله کردند.

دلفانی افزود: هرسال با فرا رسیدن فصل گرما، حضور مردم در تفرج گاه ها بیشتر شده که این عامل در کنار عدم رعایت مسائل زیست محیطی به پخش زباله در این مکان ها می انجامد که بخشی از آن توسط سمنهای زیست محیطی جمع آوری شده و بقیه به صورت زباله در طبیعت رها سازی می شود که این امر باعث ایجاد مشکلات بهداشتی و زیست محیطی فراوان می شود.

وی درخواست کرد: تمامی گردشگرانی که به دامان طبیعت می روند با رعایت ضوابط زیست محیطی و بهداشتی به جز رد پا، اثری از خود در طبیعت بر جا نگذاشته ودر حفظ محیط زیست ومیراث طبیعی کوشا باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.