بازپرس دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان پاوه به تشریح حادثه اخیر فوت یک سرباز گروهان هنگ مرزی شهرستان پاوه پرداخت.

مرگ مشکوک سرباز وظیفه در نقطه صفر مرزی پاوه

به گزارش قدس آنلاین، سید سجاد ملایری بازپرس دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان پاوه با اشاره به مرگ مشکوک یک سرباز وظیفه گروهان هنگ مرزی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت افزود: پس از حضور در محل حادثه تحقیقات اولیه  با هماهنگی با کارشناس اسلحه و مهمات، پزشکی قانونی، کارشناسان پلیس آگاهی آغاز شد تا بتوانیم با همکاری و بررسی های انجام شده نظریه قاطعی را از فوت این سرباز وظیفه داشته باشیم.

بازپرس دادسرای عمومی انقلاب شهرستان پاوه بیان اینکه این حادثه در محدوده زمانی ساعت ۱۷ الی ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه 4مردادماه اتفاق افتاده است گفت : پسازو حضور کارشناسان مربوطه و کشف دو پوکه اسلحه که متعلق به سلاح سرباز فوت شده بود و ارائه آن به کارشناس سلاح و مهمات بررسی های اولیه ادامه پیدا کرد.

ملایری ادامه داد: پس از تهیه گزارش کاملی از نحوه فوت این سرباز وظیفه از برآیند اولیه ملاحظات ما و کارشناس سلاح و مهمات و پلیس این است که قتل عمد بودن یا جنائی بودن این مرگ کلا منتفی است و این فوت قتل جنائی نیست.

وی افزود: بنابراین بحث عمدی و یا سهوی بودن این مرگ سرباز وظیفه پس از وصول نهایی تحقیقات مشخص می شود.

گفتنی است این سرباز وظیفه هنگ مرزی ۲۲ ساله و اهل شهرستان کنگاور می باشد که نزدیک به یک ماه پیش از مرز سومار به شهرستان پاوه برای ادامه خدمت سربازی منتقل شده است.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.