بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲متهم که نمک را به جای شکر به ارزش ۲۰میلیارد ریال فروخته بودند، خبر داد.

۲ فروشنده نمک به جای شکر در شیروان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی اخبار  واصله مبنی بر اینکه دو هزار تن شکر آغشته به نمک وارد کارخانه قند شیروان شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که محموله تحت عنوان شکر به کارخانه قند شیروان واصل که پس از انجام آزمایشات مشخص شد محموله نمک بوده و احتمال اینکه به کارخانه های دیگر نیز ارسال و باعث خسارت به اموال دولتی گردد، موضوع به سایرکارخانه های سطح ایران اطلاع رسانی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی محموله که در حال تخلیه بار نمک بعنوان شکر در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی است، شدند.

سردار مظاهری افزود: ماموران آگاهی شهرستان شیروان با هماهنگی مقام  قضائی و همکاری پلیس آگاهی خوی یک دستگاه تریلی را در آن شهرستان توقیف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه ۲۰میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات ضربتی ۲ متهم دستگیر و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.