گیلان- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا از کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد از یک دستگاه نیسان فاقد یخچال در ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله از مقصد جلفا به قصد توزیع در بازار بندر انزلی و استان مازندران بارگیری شده بود.

محموله ماهی‌های فاسد جلفا به مقصد نرسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، بهرام پورضرب اظهار کرد: بالغ‌بر ۵۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد از نوع سوف‌ماهی با همکاری مأموران انتظامی مستقر در محور مواصلاتی ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان از یک دستگاه خودروی نیسان فاقد یخچال کشف شد.

وی تصریح کرد: این محموله از شهرستان جلفای آذربایجان شرقی با هدف پخش و توزیع در سطح بازار شهرستان بندر انزلی و شهرستان‌های استان مازندران در حال عبور از محور مواصلاتی اردبیل- آستارا بود که به دلیل نداشتن گواهینامه دامپزشکی و نبود یخچال در ماشین حامل ماهی‌ها توقیف می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا ارزش ریالی این مقدار ماهی فاسد کشف شده را شش میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: خودروی موردنظر توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شد.

پورضرب از مردم خواست به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از خرید هرگونه گوشت فاقد لیبل و مهر بهداشتی دامپزشکی خودداری کرده و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی مراتب را به کارشناسان و بازرسان مستقر در شبکه دامپزشکی آستارا اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.