خرم آباد- فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: یک دستگاه تریلی حامل ۳۰ هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین قاچاق در شهرستان دلفان توقیف شد.

 ۳۰ هزار لیتر بنزین قاچاق در دلفان کشف شد

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، محمد قنبری اظهار داشت: ماموران در بازرسی یک دستگاه تریلی مقدار ۳۰ هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین قاچاق کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و حفظ و حراست از سرمایه های ملی، ماموران انتظامی دلفان به یک دستگاه تریلی حامل سوخت مشکوک و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

قنبری ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از هموطنان خواست؛ در صورت اطلاع از فعالیت قاچاق سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق خودرو در خرم آباد دستگیر شد

محمد قنبری همچنین از وقوع یک فقره سرقت خودرو در خرم آباد خبر داد و گفت: ماموران آگاهی با روش های تخصصی و جمع آوری ادله و مستندات لازم سارق خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

قنبری تصریح کرد: سارق در بازجویی های اولیه به ۲۰ فقره سرقت خودرو و محتویات آن با همدستی سه نفر دیگر اعتراف که هر سه نفر همدست سارق طی عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی افزود: پس از شناسایی محل های سرقت و شناسایی شکات، ۱۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی لرستان درپایان گفت: سارق و همدستانش با تکمیل پرونده ، تحویل مرجع قضائی شدند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.