اهواز_ بانوی کاراته‌کای خوزستانی پس از کسب مدال برنز المپیک ناشنوایان، گفت: برای رسیدن به مدال در شرایط سخت و زیر صفر تمرین می‌کنم و حمایتی از من نمی‌شود و مگر چه فرقی با ورزشکاران شنوا دارم؟

ورزشکاران ناشنوا در برابر دیگران از حمایت کافی برخوردار نیستند

به گزارش قدس آنلاین عاطفه بعیات در خصوص کسب نشان برنز در رقابت‌های المپیک ناشنوایان ترکیه، اظهار کرد: در اولین دیدار به مصاف کاراته‌کایی از کشور ترکیه رفتم که موفق شدم او را شکست دهم. در دیدار دوم با ورزشکاری از اوکراین مبارزه کردم که متاسفانه شکست خوردم و عنوان سوم این رقابت‌ها را به‌دست آوردم.

وی با بیان این‌که هر دو حریفم خوب بودند، گفت: در دومین مبارزه‌ام حواسم به وقت بازی نبود و اگر مربی‌ام بیشتر من را راهنمایی می‌کرد، می‌توانستم بازیکن اوکراینی را هم شکست دهم و به فینال برسم.

این بانوی کاراته‌کای ناشنوا بیان کرد: از عملکرد خودم در المپیک ناشنوایان راضی هستم و دوست دارم با حضور مربیان جدید در تیم‌ملی، تکنیک‌های جدید را فرا بگیرم.

وی در ادامه افزود: هدفم این است که با تلاش‌های بیشتری که در ادامه این راه خواهم داشت و با کسب تکنیک‌های جدید، در رقابت‌های آسیایی و جهانی نیز به مدال‌ها رنگارنگ برسم.

بعیات با گله‌مندی از عدم حمایت از سوی مسوولان استان، عنوان کرد: تاکنون مسوولان هیچ حمایتی از من نداشته‌اند و انتظار دارم که از سوی آن‌ها بیشتر حمایت شوم.

وی افزود: چهار سال پیش هم که از مسابقات المپیک ناشنوایان با مدال برنز به خوزستان برگشتم، هیچ شخصی از من تقدیر نکرد. آن موقع تازه پدرم فوت شده بود و در شرایط روحی خوبی هم نبودم و بازهم هیچ شخصی به من و مدال‌آوریم توجه نکرد.

این ورزشکار خوزستانی گفت: من برای رسیدن به مدال و کسب افتخار برای ایران و خوزستان، در شرایط سخت و زیر صفر تمرین می‌کنم و زحمت می‌کشم ولی حمایتی از من نمی‌شود و مگر چه فرقی با ورزشکاران شنوا دارم؟

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.