ایلام- در سومین روز از سفر کاروان حامل پرچم خدام حرم مطهر رضوی به استان ایلام، این کاروان میهمان زندان مرکزی ایلام بودند و به دیدار زندانیانی رفتند که دلشان شاید برای آقایشان تنگ شده باشد.

زیارت پرچم امام مهربانی ها به اذن شفا/ زندانیان ایلام میزبان پرچم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در میان زندانیان افرادی هستند که شاید بعلت بدهی مالی و زندانیان جرائم غیرعمد، رنج حبس و زندان را می چشند و از آقا و مولایشان طلب یاری دارند و چشم انتظار دیدن دوستان و یاران خود هستند و در آستانه میلاد پربرکت امام رئوف(ع)، خدام و پرچم آن حضرت به ملاقات محبوسان و دربندان آمده است.

زیارت پرچم به اذن شفا

بیماران بیمارستان های امام خمینی (ره) و شهید مصطفی خمینی ایلام، با زیارت پرچم حضرت عشق، طلب عافیت و شفا از طبیب دو عالم داشتند و بیماران این توفیق را کسب کردند که از راه دور سلامی و تحیتی داشته باشند بر امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) .

آری! زیارت مولا و آقایمان امام رضا (ع) حتی از دور و حتی با نگاهی به پرچم بارگاه قدسی اش، برای شیعیان و دوستدارانش لذت بخش است و خاطره انگیز و اگر این زیارت برای بیمارانی باشد که امید و نگاه اولشان به خداوند متعال است و بعد به واسطان فیض حق تعالی که همانا ائمه معصومین (ع) هستند، خصوصاً امام رضا(ع) که میعادگاه شیعیان و دلدادگان حضرتش در ایران اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.