خرم آباد- سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور با حضور در محل برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: من پیشرفت خود را مدیون لرستان می دانم و آمادگی کامل دارم تا وظیفه ام را در قبال ورزش کشتی لرستان انجام دهم و از مسئولین استان می خواهم تا بستر مناسب را برای راه اندازی خانه تخصصی کشتی در شهرستان خرم آباد فراهم کنند.

پیشرفت خود را مدیون لرستان می دانم

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا محمدی عصر جمعه در حاشیه مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور در جمع خبرنگاران، به استعدادهای بالقوه لرستان در رشته های مختلف ورزشی به خصوص ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: امیدوارم لرستان به دوران پرآوازه خود در ورزش کشتی برگردد و قهرمانان خوبی در این رشته تربیت کند.

وی در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی را عامل مهمی در تقویت انگیزه و رشد و توسعه ورزش عنوان کرد و اظهار داشت: این مسابقات می تواند زمینه خوبی برای شناسایی و هدایت نخبگان ورزشی باشد.

قهرمان بلندآوازه کشتی لرستان در ادامه تاکید کرد: در بعد ملی وظیفه ای برعهده دارم که به توسعه ورزش کشتی در کشور کمک کنم و به صورت خاص هم در آینده نزدیک پیش قدم خواهم شد تا یک خانه تخصصی کشتی در شهرستان خرم آباد احداث کنم و از ظرفیت خود برای حمایت از کشتی گیران نوجوان و جوان استفاده کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.