۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 553122

تربت جام- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام از برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه کتاب در تربت جام برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، نعمت اله فیاض ظهر در نمایشگاه کتاب تربت جام گفت: این نمایشگاه کتاب تا ۲۰مردادماه دایر است و تاکنون استقبال چشمگیری صورت گرفته و تا روز دوشنبه بیش از سیصدو پنجاه جلد کتاب با موضوعات مختلف به این نمایشگاه اضافه می شود.

وی اعلام کرد: در این نمایشگاه از ناشران بصورت مستقیم دعوت شده است و بیش از ۱۰غرفه با موضوعات ادبی، کودکان، دینی و مذهبی، روانشناسی انگیزشی و چند محصول دیگر با بیش از ۵۰۰عنوان کتاب دراختیار علاقمندان قرارگرفته است.

وی هدف ازایجاد این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: ایجاد چنین فضایی برای علاقمندان و با تخفیف ۵۰ درصدی می تواند نوجوانان و جوانان را برای خرید بیشتر ترغیب کند و هرچند طی روزهای گذشته استقبال کودکان و والدین از خرید کتاب فوق العاده بود اما عدم حضور جوانان در این نمایشگاه  تامل برانگیز است که لازم است برنامه ریزی شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تربت جام اعلام کرد: برای تشویق و مطالعه بیشتر کتاب و کتاب خوانی حدود ۱۲۰بن کتاب به قیمت ۲۰۰هزار ریال در بین ادارات، انجمن ها و نویسندگان بصورت رایگان توزیع شد تا نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.