هیات مدیره باشگاه استقلال که هنوز کار جدی را شروع نکرده با اختلاف نظرهای درونی مواجه شده است.

چالش جدید استقلال برای وزیر ورزش/ قرارداد یک بازیکن دردسرساز شد

قدس آنلاین - گروه ورزشی: درحالی که وزیر ورزش روز چهارشنبه و در حاشیه جلسه هیات دولت قول داده بود تا پایان همان روز اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی کند، نه تنها به قول خود عمل نکرد بلکه با چالشی جدید مواجه شده که ممکن است دردسرهایی را برای او ایجاد کند.

مسعود سلطانی فر که برای انتخاب و معرفی اعضای هیات مدیره استقلال وقت زیادی گذاشت و امیدوار بود که اوضاع این باشگاه به آرامش برسد، هنوز مهر امضایش خشک نشده ناچار است به اختلافات درونی هیات مدیره استقلال ورود کند. 

ماجرا از آنجا شروع شده است که محمدحسین قریب مدیرعامل پیشین استقلال که به عضویت هیات مدیره جدید باشگاه در آمده است در سه جلسه گذشته حاضر به حضور در جلسات نشده و برخی منابع نزدیک به وی اعلام کرده اند که قریب می خواهد از حضور در هیات مدیره انصراف بدهد.

مدیرعامل پیشین استقلال ظاهرا از قراردادهای بالای بازیکنان و تصمیماتی که منجر به افزایش بدهی باشگاه می شود دلخور است و نمی خواهد این بدهی ها به اسم او نوشته شود. وی اعلام کرده که پرداخت یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان به هرایر مگویان برای کنار گذاشتنش از فهرست استقلال مشکلاتی را برای باشگاه بوجود می اود. 

قریب معتقد است اگر مسئولان باشگاه درایت لازم را داشتند قبل از شروع فصل مگویان را کنار می گذاشتند تا این ضرر مالی نصیب باشگاه نشود. وی از شرایط مالی حاکم بر باشگاه و اختلاف هایی که در مورد اسپانسر نیز وجود دارد دلخور است و به وزیر ورزش پیغام داده که دیگر قصد ماندن در هیات مدیره را ندارد. 

این اتفاق در حالی رخ داده است که مسعود سلطانی فر در حال رایزنی های نهایی برای معرفی  اعضای هیات مدیره پرسپولیس است اما هنوز معرفی آنها را انجام نداده است باید به مشکلات داخلی هیات مدیره استقلال ورود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.