یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: طرح «تابستانه کتاب» از یکشنبه ۱۵مرداد ماه در ۱۸ کتاب‌ فروشی عضو این طرح در استان آغاز به کار کرد .

 طرح تابستانه کتاب در ۱۸ کتابفروشی استان یزد آغاز بکار کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی غیاثی ندوشن با بیان این خبر اظهار داشت: طرح «تابستانه کتاب» با شعار «این چنین دوست کتاب است از او دست مدار» از یکشنبه پانزدهم مردادماه در کتاب فروشی‌های عضو این طرح در استان آغاز شد که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند . 

وی افزود: در طرح تابستانه کتاب ۲۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های عمومی و ۲۵ درصد تخفیف برای کتاب‌های کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است . 

غیاثی رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی را از ویژگی‌های اجرای این طرح برشمرد و گفت: سقف خرید کتاب برای دریافت این تخفیف برای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان و برای هر کتابفروشی دو میلیون تومان است و این طرح در بازه زمانی یک ماهه از ۱۵مرداد تا ۱۵شهریور در کتابفروشی‌های عضو اجرا می‌شود. 

این مسئول تصریح کرد: طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب از جمله طرح هایی است که در دوره مسئولیت دکتر «سیدعباس صالحی» به عنوان معاون فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با ارائه یارانه به کتابفروشان این فرصت را ایجاد می‌کند تا خریداران کتاب‌های خود را با تخفیف خریداری کنند و قدم جدیدی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.