قزوین- معاون فرهنگی، اجتماعی بسیج سازندگی کشور گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در کشور اجرا شده و ۸۵ هزارنفردر مناطق محروم حضور یافته اند و خدمات ارائه کرده اند.

۱۲۰ هزار پروژه توسط بسیج سازندگی در کشور اجرا شده است

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد عالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی تلاش گسترده ای را برای عملیاتی شدن طرح ها آغاز کرده است و توانسته در این زمینه نقش مهمی در محرومیت زدایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: ۸۵ هزار نفر کروه جهادی درسراسر کشور خدمت میکنند و با حرکت ارزشمند بسیج سازندگی شاهد خدمات ارزشمندی درمناطق محروم کشور یم که توسط جوانانی بی ادعا ومومن درحال اجراست.

عالی بیان کرد:بسیج سازندگی بدنبال گره گشایی از کار مردم است و بویژه خدمت رسانی در مناطق محروم را در اولویت کارهای خود قرار داده و هرگز دنبال مطرح شدن نام خود نیست واگر مشکلی در روستایی برطرف شده و خدمتی ارائه شود مزد خود را گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی کشور یادآورشد: امروز آوازه اردوهای جهادی به گونه ای منعکس شده که شاهد حضور دانشجویانی از خارج کشور برای اجرای طرح های جهادی هستیم و این حرکت بیانگر تاثیر کارهای عمرانی و فرهنگی خالصانه در مناطق روستایی و محروم است.

اجرای ۱۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی

وی اضافه کرد: از سوی بسیج سازندگی در مدت ۱۵ سال گذشته تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور اجرا شده و ۸۵ هزارنفردر مناطق محروم حضور یافته اند و خدمات ارائه کرده اند.

عالی یادآورشد: در تابستان امسال بیش از ۳۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند که ۱۵۰ گروه کارمندی، ۱۶۰ گروه صنعتی، ۲۰۰۰ گروه از مساجد و محلات در روستاها حضور یافته اند و خدمت رسانی کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: از رسانه های گروهی انتظار داریم با اطلاع رسانی مناسب در خصوص دستاوردهای اردوهای جهادی و فعالیت های بسیج سازندگی در ترویج این کار ارزشی مشارکت داشته باشند و همراه ما باشند.

وی بیان کرد: در بسیاری از مناطق کشور و روستاها ظرفیت های خوبی نهفته و مغفول مانده که می تواند شکوفا شده و به اشتغال منجر شود و توسعه و آبادانی مناطق را نیز بدنبال داشته باشد.

عالی گفت: ۴۱۰ قطب در کشور شناسایی شده و ۱۴۰ هزار کارگاه اقتصادی توسط بسیج سازندگی ایجاد شده و با پرداخت دو هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی اقدام شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.