۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 554228

بجستان- حسن عزیزی مدیر آموزش و پرورش بجستان با قدر دانی از زحمات خبر نگاران شهرستان گفت: برند شهرستان را شما می توانید معرفی کنید به مردم و برند بجستان نخبه پروری و استعداد بالای فرزندان شهر ستان است.

برند بجستان نخبه پروری است

به گزارش قدس انلاین، حسن عزیزی مدیر آموزش و پرورش بجستان ظهر امروزدر جمع خبر نگاران این شهرستان با تقدیر از زحمات آنان گفت:تلاش شبانه روزی شما و تعامل و همکاری با آموزش و پرورش شایسته تقدیر بوده زیرا شما بازوی توانای مسئولین شهرستان خصوصا آموزش و پرورش هستید و به لحاظ اینکه از زوایای مختلف و در بیرون از محیط اداری نگاه به دستگاه اداری دارید میتوانید نگات قوت و ضعف را ببینید و به مسئولین گوشزد کنید.
وی افزود: همه مردم بر گردن ما حق دارند اگر خطایی به لحاظ عمرانی و انسانی و مالی در حوزه کاری ما مشاهده کردند مدیون هستند که نگویند زیرا هر مدیری در حوزه کاری خود ممکن است خیلی از نکات قوت و ضعف خود را نبیند و این خبر نگاران هستند که پیامها و نکات را منتقل می کنند تا ما وادرا به بر طرف کردن عیوب و نواقص شویم.
مدیر آموزش و پرورش بجستان گفت: ما نیاز به هم اندیشی با خبر نگاران داریم و نیاید زمان را از دست بدهیم بلکه خبر نگاران هستند که نقش اساسی در معرفی چیزی که باعث معروفیت آن شهرستان می شود دارند و امروز یکی از مهترین برندهای شهرستان ما بجستان قوه نخبه پروری این شهرستان است به حدی که ما در بین ۴۷ شهرستان استان خراسان رضوی رتبه اول علمی را کسب کرده ایم و چه افتخاری بالاتر از این است.
وی گفت: امسال در گروه خود در استان رتبه اول مسابقات علمی و فرهنگی را بدست آورده ایم که این نیز بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره و تاکید بر اینکه روحیه نقد پذیری داشته باشید و منصفانه قضاوت کنید  گفت: خبر نگاران باید عیو ب و کاستی ها را بگویند و نکات قوت و پیشرفت را هم بلند کنند که همه بفهمند.
مدیریت آموزش وپرورش بجستان با قدر دانی از کلیه فرهنگیان و معلمین شهرستان در جهت فعالیت وتلاش قدر دانی کرده و اظهار داشت باید اعلام کنم که بجستان یکی از بهترین شهرستانهایی است که همکاران فرهنگی نیز با هم تعامل کامل دارندو مسائل و مشکلات خودشان را بدون هیچ گونه در گیری حل و فصل می کنند و کمترین جر و بحثی در بین همکاران نیست که این خود نیز بسیار با ارزش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.