مشهد- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: در سامانه‌های هوایی و دفاعی از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و تمامی ترفندهای دشمن را در آن سوی مرز رصد می‌کنیم تا پاسخ‌های سختی در صورت اقدام آنها داشته باشیم.

تمامی ترفندهای دشمن را در آن سوی مرز رصد می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، رضا آذریان صبح امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که در مهمانسرای ثامن برگزار شد، با یاد و تکریم شهدای رسانه و شهدای صدا و سیما گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس خبرنگارها افرادی بودند که سختکوش، با اصالت، با شهامت و باقدرت به وظیفه خود عمل کردند و بعد از دفاع مقدس نیز در همه فراز و نشیب‌ها اولین کسانی که وارد کارزار می‌شوند، خبرنگاران هستند که جسارت خود را از کنار رزمندگان دفاع مقدس کسب کرده‌اند.

وی افزود: حرفه خبرنگاری حرفه بسیار سختی است که خبرنگاران با وجود همه سختی‌ها خود را به آب و آتش می‌زنند و از اولین کسانی هستند که اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند تا به اطلاع مردم برسانند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تصریح کرد: انتظار از اصحاب رسانه است که با جمع‌آوری مطالب و درج در مطبوعات، معلومات مردم را بیشتر کنند، چراکه همه وقت ندارند در زمان خاصی اخبار را ببینند.

آذریان تصریح کرد: صدا و سیما باید استقلال فکری و عملی مردم و نظام را با ارائه فرهنگ اندیشه و هنر و اصیل ایرانی ترویج دهند که شما خبرنگاران به خوبی آن را انجام می‌دهید.

وی توضیح داد: یکی از وظایف اصلی رسانه اطلاع‌رسانی به‌موقع به آحاد مردم بوده است که با تنوع و جذابیت خبرها را به مردم ارائه می‌دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا خطاب به خبرنگاران مطرح کرد: اگر شما براساس الگو و اصولی انتخاب شدید، علاوه بر اینکه به کار خود ارزش می‌گذارید، دیگران هم برای کار شما ارزش قائل می‌شوند.

آذریان با بیان اینکه خبرنگاران با جسارت و با جرأت هستند، یادآور شد: شهید خزایی در سوریه نمونه بارز شجاعت و جسارت خبرنگاری است که در سوریه گزارش‌های بسیار خوب برای دنیای اسلام و جهان فرستاد و تا آخرین لحظه از علاقه خود دست بر نداشت و کار خود را ارائه داد.

وی با بیان اینکه صحت، دقت و ظرافت از جمله میراثی است که مردم از اصحاب رسانه انتظار دارند اتفاق بیفتد، تشریح کرد: اصحاب رسانه مسؤولیت‌پذیر هستند و بهترین و امانت‌دارترین گزارشگران هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به آمادگی رزمی ارتش، اضافه کرد: آمادگی رزمی، تغییر در ساختار و متحرک کردن ساختار نیاز روز ارتش است که باید اتفاق بیفتد و هم‌اکنون یگان‌های ارتش از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند که در عمل هم ثابت شده است.

آذریان افزود: تهدیداتی که از آن سوی مرزها تحت عملیات روانی صورت می‌گیرد، ما را در مباحث دفاعی قوی‌تر می‌کند و سبب می‌شود، بنیه دفاعی قوی‌تری داشته باشیم و این امر را در رزمایش‌ها نشان دادیم.

وی ادامه داد: توان دفاعی نیروهای مسلح توان بالقوه‌ای است که مقابله با تهدیدهای منطقه را دنبال می‌کند و جای نگرانی نمی‌گذارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تأکید کرد: تجربیات ۸ سال دفاع مقدس قدرت بازدارندگی به ما داده است که هیچ تهدیدی برای هیچ کشوری نیست و برای پایدار بودن مرزهای خود و همسایگان تلاش می‌کند.

آذریان ادامه داد: در سامانه‌های هوایی و دفاعی از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و تمامی ترفندهای دشمن را در آن سوی مرز رصد می‌کنیم تا پاسخ‌های سختی در صورت اقدام آنها داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: دشمنان می‌دانند، رزمندگان ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند و ارتش ایران پا در رکاب ولایت بوده، است، می‌ماند و ادامه‌دهنده راه امام و فرامین ایشان و گوش به فرماندهی کل قوا هستند و تا آخرین قطره خون از مرزهای ایران دفاع می‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.