۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
کد خبر: 554495

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر نفت با عصبانیت راهی رختکن شد.

پشت پرده داد و فریاد منشا بعد از برد پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، وقتی بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل نفت سراغ هواداران خود رفتند تا شادی‌شان را با آنها تقسیم کنند، گادوین منشا عصبانی و شاکی با ایگور پانادیچ داد و فریاد می‌کرد و برخی منابع خبری از ورزشگاه تختی خبر دادند منشا از بازیکنان پرسپولیس شاکی بود و به مربی دروازه‌بان‌های تیم می‌گفت وقتی آنها به من پاس نمی‌دهند، من هم در شادی‌شان شرکت نمی‌کنم.

 اما یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس با تکذیب این روایت گفت: سوبرداشت شده است. منشا شاکی بود اما نه از این که چرا به او پاس نداده‌اند. او بازیکن حرفه‌ای است و چنین چیزی را بهانه نمی‌کند و در جریان دقایقی هم که منشا درون زمین بود اصلا موردی وجود نداشت که بگوییم کسی عامدانه به او پاس نداده است. 

منشا از این شاکی بود که چرا فقط از او تست دوپینگ می‌گیرند. در هر دو بازی قبلی ما مقابل فولاد و تراکتورسازی نام منشا به قید قرعه برای تست دوپینگ درآمد و وقتی بعد از بازی با نفت هم اعلام شد از تیم ما شایان مصلح و گادوین منشا باید برای تست دوپینگ مراجعه کنند، این بازیکن شاکی شد و به پانادیچ که این خبر را به او داده بود، گفت: مگر می‌شود سه بار پشت سر هم، من در قرعه کشی برای تست دوپینگ انتخاب شوم.

 البته منشا در نهایت همراه مصلح به ماموران نمونه گیری دوپینگ مراجعه کرد ولی از این اتفاق ناراحت بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.