۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 555299

سبزوار- گزینه های شهرداری سبزوار در حالی معرفی شدند که خبرنگاران با انتقاد از رویکرد غیر شفاف کاری منتخبین مردم بر برگزاری جلسات ارائه برنامه گزینه ها و نیز انتخاب شهردار به صورت علنی تاکید کردند. 

۵گزینه شهرداری سبزوار مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین سخنگوی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار در نشست خبری با اصحاب رسانه گزینه های اولیه شهرداری این شهر را اعلام کرد.

دکتر زهرا بخشی با بیان اینکه این جلسه آغاز یک تعامل سازنده چهار ساله بین شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه است گفت: منتخبین مردم از نیمه دوم تیرماه تاکنون در یک فضای تعاملی با وحدت و انسجام  نه جلسه هم اندیشی و همفکری برگزار کردند که مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسات موضوع انتخاب شهردار بوده است.

وی افزود: برای انتخاب بهترین گزینه ها  ۳۴ معیار در قالب مولفه های فردی، تخصصی، مدیریتی و اجرایی  توسط منتخبین مطرح شد و در نهایت دقت و وسواس ۲۰ گزینه اولیه معرفی شدند که طی رای گیری ۵ نامزد کسب کننده بیشترین آراء برای ارائه طرح و برنامه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مشخص شدند.

دکتر بخشی در ادامه آقایان جواد برادران بنا، محمود پسندیده، بهرام سیاوش پور، سید علی کوشکی و مسیح اله معصومی را به عنوان نامزدهای شهرداری سبزوارمعرفی کرد.

سخنگوی منتخبین شورای اسلامی سبزوار بومی بودن، خوشنامی، حسن شهرت، جایگاه اجتماعی، مدرک تحصیلی مرتبط، توان مدیریتی ، سابقه کار در شهرداری و نهادهای مرتبط با آن، داشتن حداقل ۵ سال سابقه اجرایی را از مهمترین ملاک های انتخاب های مورد نظر منتخبین مردم عنوان کرد.

 گفتنی است خبرنگاران حاضر در این مراسم با انتقاد از رویکرد غیر شفاف کاری منتخبین مردم بر برگزاری جلسات ارائه برنامه گزینه ها و نیز انتخاب شهردار به صورت علنی تاکید کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.