نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظرسنجی‌های صورت گرفته، مردم بیشترین رضایت را از عملکرد وزارت بهداشت دارند.

مردم بیشترین رضایت را از عملکرد وزارت بهداشت دارند

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: در نظرسنجی‌های انجام شده، مردم بیشترین رضایت را از عملکرد سالیان اخیر وزارت بهداشت دارند که این نتیجه تلاش‌های دکتر هاشمی است.

وی افزود: مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری نیز کاهش هزینه‌های مردم در درمان بوده که طرح تحول سلامت باعث شد هزینه‌های مردم در مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یابد.

این نماینده مجلس با اشاره به برخی دستاوردهای چهار سال اخیر نظام سلامت گفت: پوشش ۸۵ درصدی هزینه‌های درمان ناباروری، احداث ۱۲۲ بیمارستان جدید با ظرفیت ۲۱ هزار تخت و احداث ۳۴۰۰ خانه بهداشت، تنها گوشه‌ای از تلاش‌های تلاشگران عرصه بهداشت و شخص وزیر بوده است.

صفاری نطنزی با اشاره به ۲۷۰ مرتبه سفر وزیر بهداشت به استان‌ها و مناطق محروم در طول چهار سال گذشته، گفت: این اقدامات همراه با اخلاق‌مداری، فروتنی و همراه با تخصص بالا بوده است.

وی تألیف ۱۰ جلد کتاب علمی و ۳۳۹ مقاله علمی به زبان انگلیسی را نشانه فعالیت‌های علمی قاضی‌زاده هاشمی خواند و تصریح کرد: شخص دکتر هاشمی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است؛ لذا با رأی قاطع، قدر این نعمت را بدانیم و زمینه خدمت را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.