شرکت سهامی عام کف، دومین شرکت بزرگ و فعال صنعت شوینده و بهداشتی کشور با شناسایی یک زیان سنگین درسال مالی ۹۵ برای سومین سال پیاپی، زیان شناسایی کرد.

شوینده ۸۹ ساله ۴۰ درصد زیان داد/ نگرانی سهامداران کف!

به گزارش قدس آنلاین، شرکت سهامی عام کف، دومین شرکت بزرگ و فعال صنعت شوینده و بهداشتی کشور با شناسایی یک زیان سنگین درسال مالی ۹۵ برای سومین سال پیاپی، زیان شناسایی کرد.

زیان خالص شرکت سهامی عام کف (سهامی عام) در ایستگاه پایان سال مالی ۹۵ به عدد (۴۸۶,۱۷۷) میلیون ریال رسیده که این مقدار زیان دهی سهامداران آن را نیز شگفت زده کرده است.

از این منظر، زیان خالص هرسهم شرکت سهامی عام کف برای سال مالی مورد اشاره دستکم  به رقم (۱,۹۴۵) ریال رسیده است.

همسنجی ها اینچنین می‌گوید که زیان خالص این شرکت بزرگ شوینده و بهداشتی کشور در سال مالی ۹۵ در قیاس با زیان این شرکت با رقم (۳۸۸۷۰۱) میلیون ریالی در سال مالی قبل از آن، از رشد ۳۸ درصدی برخوردار بوده است.

زیان خالص شرکت سهامی عام کف درسال مالی  ۹۳ هم به عدد (۲۸۰۶۰۷) میلیون ریال بالغ شده بود.

شرکت سهامی عام کف در سال ۱۳۰۷ با نام کارخانه صابون سازی داروگر به عنوان نخستین کارخانه صابون سازی و لوازم آرایشی فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۳۶ با نام شرکت کف به ثبت رسیده است.

تهیه و ساخت و فروش انواع صابون و مواد شوینده و لوازم آرایشی و بهداشتی و ساخت وفروش پودر لباسشویی و انواع مواد کف کننده از جمله فعالیتهای شرکت سهامی عام کف به شمار می رود.

هیات مدیره این شرکت در گزارشی اعلام داشته که صنعت شوینده با چالش های فراوانی در ابعاد داخلی و خارجی مواجه بوده که در بعد داخلی آن می توان به نوسانات شدید و غیر عادی ارز، محدودیت های تخصیص ارزمبادله ای، افزایش پیوسته و غیرعادی بهای مواد اولیه ناشی از  تغییرات اقتصادی و بروز رکود اقتصادی در کشور اشاره داشت.

منبع: سایت نود اقتصادی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.